Serveis especialitzats

Les nostres solucions digitals potencien el negoci dels nostres clients.

Desenvolupament d' experiències digitals i UX

Transforma la forma en què la teva ubicació turística interactua amb els visitants potencials a través d'experiències digitals excepcionals. Impulsa la captació de turistes i millora la satisfacció de l'usuari amb solucions digitals d'última generació.

  • Conceptualització i UX optimitzada per a la conversió.
  • Contingut dinàmic i personalitzat per a cada visitant.
  • Experiències omnicanal per arribar a turistes en diferents dispositius i canals.
  • Gestió de contingut senzilla i eficient.
Thumb
Thumb

Estratègies de màrqueting digital personalitzades

Arriba al teu públic objectiu amb campanyes digitals dissenyades especialment per a la teva destinació turística.

  • Campanyes de màrqueting digital dissenyades específicament per atraure turisme.
  • Optimització de motors de recerca (SEO) per millorar el posicionament orgànic.
  • Gestió de campanyes publicitàries online en xarxes socials i cercadors.
  • Captació de backlinks rellevants que potencien la reputació i visibilitat del domini.

Integració de plataformes i tecnologia

No dediquis el teu temps a completar processos que puguis integrar i automatitzar.

  • Integració d' eines de reserves online i sistemes de gestió d' allotjaments.
  • Solucions de xat en viu i assistència virtual per a una comunicació eficient.
Thumb

Descobriu aquests casos d'èxit compartits

Les nostres solucions digitals potencien el negoci dels nostres clients.

VISITANDORRA.COM
VISITANDORRA.COM

Redisseny i millora de l'experiència d'usuari

Modernització del "look and feel" del lloc web i millora de l'experiència d'usuari, optimitzant el codi font de les pàgines per a un major rendiment i velocitat.

Desenvolupament Mobile First per a una experiència òptima i escalable

Per l'alt volum d'usuaris amb dispositius mòbils i seguint amb les recomanacions de Google, desenvolupar pensant primer en mòbil assegura una millor experiència d'usuaris en pantalles petites, millorar la usabilitat i l'accessibilitat.

Es replanteja des de zero la priorització i distribució dels continguts i es creen noves formes de visualització dels mateixos, facilitant l' accés ràpid al contingut i millorant notablement la usabilitat.

Es van maximitzar les mides de les imatges en una proposta visual que les mostra en primer pla per destacar l' entorn andorrà, i es va assegurar la seva correcta optimització per complir amb els requisits de rendiment establerts.

Optimitzant el rendiment, la llegibilitat i la identitat de marca es va utilitzar una única família tipogràfica variable i correctament carregada des de google. També es va crear una família d'icones vectorials, publicades en format .svg en línia (livians i escalables).

Es va realitzar una acurada selecció de llibreries de JavaScript, evitant opcions pesades com jQuery i optant per solucions personalitzades. Amb una implementació de càrrega de scripts per mòdul, la qual cosa permet carregar només els scripts necessaris per a cada secció de la pàgina en el moment adequat, optimitzant així el rendiment i proporcionant una experiència d' usuari molt més eficient.

Dins del pla d'evolutius del projecte, l'equip d'UX avalua resultats de l'analítica web i mapes de calor per conèixer i optimitzar el comportament de l'usuari al web.

CONSORCI DE PROMOCIÓ TURÍSTICA COSTA DEL MARESME

Elaboració del document de consultoria per als fons Next Generation

En col·laboració amb el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme creem el document de consultoria dels fons Next Generation per a la futura plataforma de promoció turística.

Identificació dels elements clau de la plataforma

Homologació del model de negoci, terminis d' execució i valoració econòmica mitjançant un model d' explotació del contingut existent, de nova generació i agregat.

Definició un pla d' implantació progressiva a 3 anys vista, incloent diverses línies d' actuació estratègiques, tant a nivell de desenvolupament com a nivell de comunicació.

En base al model de negoci plantejat i els diferents actors implicats es dissenya l' estratègia de promoció a nivell local, nacional i internacional.

MARESME TURISMO
museus.ad
MUSEUS.AD

Estratègia digital integral

Les dades obtingudes en la fase d' anàlisi i diagnòstic assenyalen la necessitat de desenvolupar un projecte digital integral, que millori l' experiència d' usuari dels visitants.

Conceptualització i desenvolupament plataforma multicanal (web + app)

L'estratègia de gestió de la comunicació i el màrqueting digital de l'Àrea de Museus d'Andorra es fonamenta en la creació d'un repositori únic, sobre la plataforma Ibexa, on s'emmagatzemen tots els continguts en els formats necessaris per al seu ús en els diferents canals (lloc web i aplicació mòbil).

Arquitectura de la informació, disseny, maquetació i desenvolupament.

El principi fonamental que guia el desenvolupament de la plataforma és tenir un únic lloc d'entrada de la informació per a tots els continguts que es generen a la xarxa de centres (museus, centres expositors, etc.) i, alhora, no haver d'introduir manualment un contingut en dos llocs diferents.

Es gestionen de forma agregada els equipaments museístics, monuments i esglésies obertes al públic amb la missió de garantir la seva conservació, difusió, dinamització i atracció de visitants.

La creació d'una aplicació mòbil permet als visitants accedir a tota l'oferta cultural dels museus andorrans de forma contextualitzada, vinculant la seva ubicació pròpia amb la dels diferents centres, a través de la geolocalització. La usabilitat i disseny d' interacció pròpia per a dispositius mòbils facilita que els visitants rebin una oferta cultural personalitzada en els seus requeriments horaris i geogràfics.

MONUMENTS DE CATALUNYA

Migració de plataforma i millora de l' experiència d' usuari

Es realitza una actualització de la plataforma de continguts Ibexa DXP que inclou migració de continguts, nova arquitectura de la informació i desenvolupament i connexió del sistema de ticketing.

Conceptualització, desenvolupament i migració de la plataforma web

Posada al dia de l' experiència d' usuari, tant a nivell conceptual com tecnològic, de la Plataforma que agrupa i promociona tota l' oferta monumental que gestiona l' Agència Catalana del Patrimoni Cultural.

Mitjançant anàlisi de la informació analítica.

Adaptada a la nova estratègia plantejada i a les necessitats dels usuaris.

Seguint les directrius i bones pràctiques recomanades a la Guia d' Estil Web de la Generalitat de Catalunya.

Es desenvolupen sobre la plataforma Ibexa totes les noves funcionalitats, s'implementa la nova imatge gràfica i es connecta la plataforma amb el sistema de venda i reserva d'entrades.

En diferents nous formats multimèdia, guies de visita, visites virtuals, etc.

MONUMENTS
Oficines

Av. Francesc Macià, 60, Planta 10, oficina 2
08208 Sabadell, Barcelona

Telèfon
+34 93 726 41 99

Explica'ns el teu projecte

Contactar