Google Analytics 4, adapta’t al futur de l'analítica digital

El 16 de maig va saltar la notícia, Google va anunciar el final del suport d’Analytics Universal i va recomanar la migració immediata a la seva nova solució de medició, Google Analytics 4

Quin termini de temps tinc per migrar a Google Analytics 4? 

L'1 de juliol de 2023, totes les propietats d'Universal Analytics deixaran de registrar nous resultats i, passats 6 mesos, s'eliminaran per complet. Encara que des d'Infinitum Digital hem desenvolupat diferents solucions a mida per exportar les teves dades i mostrar-les en un panell independent i permanent de Google Data Studio

Recorda que al crear una nova propietat de Google Analytics sempre començaràs amb ZERO dades, pel que et recomanem que configuris de manera immediata (si no ho has fet ja) la teva nova propietat de Google Analytics 4 i així disposar d'aquesta informació per a futures consultes i usos com, per exemple, la creació d'audiències personalitzades de remàrqueting per a Google Ads. 

Quina informació puc migrar d'Analytics Universal a Google Analytics 4? 

En la teva transició a Google Analytics 4 podràs migrar

  • Esdeveniments personalitzats.
  • Objectius.
  • Conversions.
  • Audiències.
  • Medició de comerç electrònic. 

Per què migrar a Google Analytics 4? 

Pregunta recurrent dels clients d'Infinitum Digital: ¿És realment necessari migrar a Google Analytics 4? La resposta curta és “Sí”. ¿Per què? Principalment, perquè recorda que Google Analytics Universal (v3) desapareixerà i amb ell, totes les dades registrades. Però també perquè: 

  • Està adaptat a les noves necessitats de medició multiplataforma (web, aplicacions). 
  • Redueix la seva dependència de les cookies de l'usuari (és molt important, ja que molts usuaris les bloquegen, i la tendència dels diferents navegadors és a bloquejar-les). 
  • Ofereix un nou model de dades basat en esdeveniments. Més enfocat a la interacció. 
  • Reforça la privacitat dels usuaris i les seves dades per complir amb la normativa legal. 
  • Permet una visió més completa de les diferents fases d'interacció (Viatge de l'usuari). 
  •  Nou concepte millorat de configuració d'objectius i esdeveniments. 
  • Informes més complets i personalitzables. 
  • Moltes més opcions de configuració i 100% compatibles amb qualsevol projecte en línia. 

Google Analytics 4 és un nou començament, amb moltes més possibilitats 

Google Analytics 4 suposa un nou repte per a totes les empreses amb presència en canals digitals i en el que estarem encantats d'acompanyar-te durant tot el procés de migració i adaptació. No esperis a l'últim moment i comença ja a registrar dades a Google Analytics 4

Sol·licita més informació

Aquest lloc web usa cookies.

Alguna d’aquetes cookies és essencial, mentre que d’altres ens ajuden a millorar l’experiència d’usuari amb informació sobre com s’utilitza el lloc.

Per a informació més detallada sobre com s’hi usen les cookies, consulta la nostra Política de privacitat.

  • Les cookies necessàries habiliten funcionalitats bàsiques. El lloc web no funcionarà correctament sense aquestes cookies, i només poden deshabilitar-se canviant les preferències del teu navegador.