Celebrem el futur d’Ibexa a la Global Partner Conference 2024

La nova versió de la plataforma d'experiència digital i l'estratègia del grup QNTM reforcen la seva posició en el mercat.

Els nostres esforços per oferir experiències digitals customer-centric van ser reconeguts amb el premi a International Partner of the Year gràcies a la nostra capacitat per innovar i millorar contínuament el customer journey

La Global Partner Conference 2024 d’Ibexa, celebrada a Mallorca amb més de 200 experts europeus, ens ha brindat l'oportunitat de conèixer i debatre conjuntament els grans reptes estratègics i tecnològics en la gestió de l'experiència del client. 

L’ ecosistema QNTM: integració de solucions i estratègia a llarg termini

A finals de 2021 Ibexa va entrar a formar part del grup europeu QNTM, visió del qual és, davant un escenari de milers de solucions, apostar pels líders de cada segment per facilitar la integració i compartir una visió estratègica.  

Com explica Janus Boye, convidat a l’event, “l’ecosistema QNTM és una versió de capital privat més petita, més unida,a més llarg termini i també alineada amb la fulla de ruta de la tan publicada MACH Alliance”.   

Amb el recolzament de QNTM, que compta amb 2.000 clients i ingressa 100 milions d’euros anuals, Ibexa està construint la plataforma d’experiència digital líder a Europa gràcies a l’accés directe als millors partners i solucions del grup. 

Ibexa DXP v4.6 LTS: més aprop del client

Actualment, les empreses es troben davant el repte de posicionar-se com úniques i assegurar un creixement orgànic dels seus ingressos.  

En un entorn on els clients esperen experiències digitals perfectes, Ibexa DXP es posiciona como una eina clau per satisfer les seves expectatives. 

En aquest context, Ibexa ha presentat les últimes novetats de la seva plataforma d’experiència digital (DXP), orientada a transformar la complexitat de las marques en una avantatge competitiu i millorar les capacitats dels equips de marketing. 

Les principals millores d’Ibexa DXP v4.6 LTS són les següents: 

  • Integració amb altres solucions: un enfocament destacat en l’ampliació de capacitats a través d’integracions, com l’extensió de Qualifio, que potencia l’engagement dels usuaris i facilita la recopilació de dades mitjançant campanyes i contingut interactiu.
  • Millores en funcionalitats i analítiques: s’han reforçat les capacitats de marketing i analítica per permetre a les marques afinar encara més les seves estratègies digitals. 
  • Evolució d’Ibexa Content a Ibexa Headless: aquest canvi subratlla un enfocament cap a un entorn de desenvolupament on se separa el front-end (la interfície d’usuari) y el back-end (l’aplicació), el que otorga als desenvolupadors major flexibilitat per escalar components de manera independent. 

Aquestes actualizacions reforcen la posició d’Ibexa DXP como una eina essencial per comprendre millor el client i unificar tot customer journey en una sola plataforma. 

A l’oferir experiències digitals d’alta qualitat, Ibexa DXP v4.6 LTS permet a les organitzacions no només aconseguir els seus objectius de marketing i comunicació digital, sinó també assegurar una avantatge competitiu sostenible en el seu procés de transformació digital. 

L’experiència d’Infinitum Digital: conèixer, compartir i celebrar

Com a partners d’Ibexa, disposar de la xarxa de QNTM ens facilita la col·laboració i la integració de capacitats per ser más competitius i àgils.

Alex Net, el nostre General Manager, va destacar el treball que vam realitzar per Andorra Turisme, on vam treballar la personalització de l'experiència d'usuari de la web VisitAndorra. 

Aquest projecte es va centrar a promocionar Andorra amb la finalitat d'atraure turisme de qualitat a través d'experiències d'usuari úniques. Per aconseguir els  objectius estratègics, vam implementar una personalització omnicanal que va millorar l'experiència de l'usuari, la segmentació i el targeting, i va incrementar la taxa de conversió i el compromís de l'usuari, aportant una visió detallada i adaptada a cada visitant. 

Durant la trobada, els nostres esforços per oferir experiències digitalss customer-centric van ser reconeguts amb el premi a International Partner of the Year gràcies a la nostra capacitat per innovar i millorar contínuament el customer journey

Part de l’equip d’Infinitum Digital durant la Global Partner Conference amb el premi a International Partner of the Year. 

A més de conèixer els plans de la companyia, de la Global Partner Conference valorem especialment l’oportunidad de compartir experiències amb empreses de tota Europa, en un entorn festiu i inspirador per seguir creixent junts.

Escriu-nos per donar-nos a conèixer el teu projecte i t’ajudarem.