Alex Net serà ponent del webinar d’Ibexa “Elevar la marca i l’experiència digital”

Alex Net, director general de Infinitum Digital siendo ponente en un webinar

El webinar posa l’accent en l’experiència de compra i les emocions essencials que qualsevol empresa B2B hauria de ser capaç de generar i comunicar: confiança, experiència i reputació. 

Alex Net, director general d’Infinitum Digital, serà el ponent de l’esdeveniment online d’Ibexa “Elevar la marca i l’experiència digital”, dirigit a professionals i empresaris que vulguin millorar la seva comunicació digital. La sessió es realitzarà el dijous 21 d’octubre, de 10 h a 11 h del matí, i els assistents es poden registrar mitjançant aquest formulari.

El webinar posa l’accent en l’experiència de compra i les emocions essencials que qualsevol empresa B2B hauria de ser capaç de generar i comunicar: confiança, experiència i reputació. Per il·lustrar-ho, Net exemplificarà un cas d’èxit d’un dels nostres clients, el de l’empresa d’eines Bellota, amb seu a Guipúscoa.

Aquest esdeveniment s’emmarca en el programa Ibexa Engage, que comptarà amb 4 sessions online al llarg de l’última quinzena d’octubre. Totes elles estaran moderades per experts en comerç electrònic B2B. L’objectiu d’aquestes formacions és ajudar les companyies a adaptar-se a la nova normalitat.

A banda de la sessió d’Alex Net sobre com elevar la marca i l’experiència digital, podràs assistir, si et registres prèviament, als altres tres webinars: “Keynote: Augmenta els ingressos diversificant els teus canals de vendes”, amb Pepe Cerezo, Managing Director d’Evoca Media; “El resorgiment del portal web”, amb Rafael Tomé, Revenue Operations Manager d’Acilia, i “Accelera el teu creixement amb el comerç electrònic B2B”, amb Sergio Gómez, Projects Director de SQLI.

A Infinitum, som partners d’Ibexa i col·laborem junts des de fa més 15 anys. Combinem una alta especialització amb una dilatada experiència en el sector. Aquesta plataforma tecnològica ajuda les marques B2B a implantar amb èxit noves estratègies digitals, amb la instauració de llocs web i ecommerce personalitzats, i la creació d’experiències d’usuari satisfactòries a través de l’omnicanalitat.